Eurojackpotin potti nousee 15 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 34/2017) yhtään täysosumaa. Paras tulos oli 5+1 –oikein, jolla voitti 407 221,10 euroa. Kaikki kolme voittajaa löytyivät Saksasta.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan kuusi, joista yksi Suomesta, kolme Saksasta, yksi Hollannista ja yksi Kroatiasta. Onnekas voittaja kuittasi voitostaan 71 862,50 euroa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 34/2017) ovat 11, 20, 28, 41 ja 45. Tähtinumerot ovat 5 ja 9. Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 15 miljoonaa euroa (kierros 35/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 9 2 9 4 3 0. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumaa, mutta löytyi yksi 6 oikein tulos. Voittaja oli tuplannut rivinsä, joten hän voittaa 40 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Hanoi 11. Tuhannen euron päävoiton voitti kymmenen pelaajaa.