Eurojackpotin potti nousee 17 miljoonaan euroon – Tampereelle puoli miljoonaa euroa

Eurojackpotin perjantain arvonnassa ei löytynyt täysosumia (kierros 11/2018), joten potti nousee ensi perjantaina noin 17 miljoonaan euron. Kierroksen suurin voitto löytyi Suomesta, kun ainoalla 5+0-tuloksella tuli yli 500 000 euron voitto Tampereelle.

Täysosumia ja toisen voittoluokan 5+1-tuloksia ei löytynyt lainkaan, mutta kolmannen voittoluokan ainoa 5+0-osuma toi tarkalleen 514 131,60 euron voiton. Voittopeli oli pelattu Sokos Herkussa Tampereella.

Eurojackpotin kierroksen 11/2018 päänumerot ovat 4, 27, 37, 48, 49. Tähtinumerot ovat 3 ja 4.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 6 7 1 8 1 4. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi 33 kappaletta, joista kolmannes tuplattuja.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 76. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin seitsemän kappaletta.