Eurojackpotin potti nousee 17 miljoonaan euroon – Tampereelle puoli miljoonaa euroa

Eurojackpotin perjantain arvonnassa ei löytynyt täysosumia (kierros 11/2018), joten potti nousee ensi perjantaina noin 17 miljoonaan euron. Kierroksen suurin voitto löytyi Suomesta, kun ainoalla 5+0-tuloksella tuli yli 500 000 euron voitto Tampereelle.

Täysosumia ja toisen voittoluokan 5+1-tuloksia ei löytynyt lainkaan, mutta kolmannen voittoluokan ainoa 5+0-osuma toi tarkalleen 514 131,60 euron voiton. Voittopeli oli pelattu Sokos Herkussa Tampereella.

Eurojackpotin kierroksen 11/2018 päänumerot ovat 4, 27, 37, 48, 49. Tähtinumerot ovat 3 ja 4.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 6 7 1 8 1 4. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla, joilla voittaa 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia löytyi 33 kappaletta, joista kolmannes tuplattuja.

Lomatonnin voittorivi on Bangkok 76. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin seitsemän kappaletta.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.