Eurojackpotin potti nousee 17 miljoonaan euroon

Eurojackpotin arvonnassa ei löytynyt perjantaina (kierros 1/2019) täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 17 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi neljä. Runsaan 384 000 euron voitot menevät Hollantiin, Norjaan, Saksaan ja Unkariin.

Kolmannen voittoluokan 5+0-tuloksia löytyi viisi kappaletta. Voitto-osuus on reilut 108 000 euroa. Osumista kolme menee Saksaan ja loput kaksi Islantiin ja Ruotsiin.

Eurojackpotin oikea rivi (kierros 1/2019) on 3, 10, 25, 32, 43 sekä tähtinumerot 1 ja 3.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 3 2 1 8 5 7 8. Täysosumia ei löytynyt, mutta toisen voittoluokan kuusi oikein -tuloksia tuli kaksi. Tuplattu 40 000 euron voitto menee Elintarvikekioski Tarttiksessa Porvoossa pelatulle kymmenen osuuden porukalle ja 20 000 euron voitto ABC Majakassa Pyhtällää pelattuun riviin.

Lomatonnin voittorivi on Hanoi 54. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.