Eurojackpotin potti nousee 18 miljoonaan euroon – Jokerista 40 000 euroa Ranualle ja 20 000 euroa Savonlinnaan

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 36/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 18 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi kolme. Runsaan 522 000 euron voitot menivät Saksaan, Sloveniaan ja Tanskaan. Kolmannen voittoluokan 5+0-osumia tuli kymmenen. Voitto-osuus on noin 55 000 euroa. Voittajat ovat Saksasta (7), Tanskasta, Espanjasta ja Puolasta.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 36/2018) arvottiin 4, 7, 28, 36, 43 ja tähtinumeroiksi 1 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 1 6 8 6 8 6. Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi pelaajaa sai kuusi oikein. Savonlinnan Koululahden R-kioskissa rivinsä pelannut voittaja saa 20 000 euroa ja Ranuan S-Marketissa pelannut voittaja tuplauksen ansiosta 40 000 euroa. Molemmat voittajat olivat käyttäneet Veikkaus-korttia, joten he saavat voittonsa automaattisesti tililleen.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Sao Paulo 85. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Katso kierroksen arvontavideo ja kaikki tulokset.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).