Eurojackpotin potti nousee 18 miljoonaan euroon – Jokerista 40 000 euroa Ranualle ja 20 000 euroa Savonlinnaan

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 36/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 18 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi kolme. Runsaan 522 000 euron voitot menivät Saksaan, Sloveniaan ja Tanskaan. Kolmannen voittoluokan 5+0-osumia tuli kymmenen. Voitto-osuus on noin 55 000 euroa. Voittajat ovat Saksasta (7), Tanskasta, Espanjasta ja Puolasta.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 36/2018) arvottiin 4, 7, 28, 36, 43 ja tähtinumeroiksi 1 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 1 6 8 6 8 6. Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi pelaajaa sai kuusi oikein. Savonlinnan Koululahden R-kioskissa rivinsä pelannut voittaja saa 20 000 euroa ja Ranuan S-Marketissa pelannut voittaja tuplauksen ansiosta 40 000 euroa. Molemmat voittajat olivat käyttäneet Veikkaus-korttia, joten he saavat voittonsa automaattisesti tililleen.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Sao Paulo 85. Tuhannen euron päävoittoja löytyi yhdeksän kappaletta.

Katso kierroksen arvontavideo ja kaikki tulokset.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.