Eurojackpotin potti nousee 18 miljoonaan euroon – Suomeen 91 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina täysosumia (kierros 30/2018). Suurin Suomesta löytynyt voitto on 5+0-tuloksella tullut runsaan 91 000 euron voitto, joka osui Eurassa pelattuun riviin. Ensi viikon perjantaina täysosumille on tarjolla noin 18 miljoonaa euroa.

Kierroksen suurin voitto tuli ainoalla toisen voittoluokan 5+1-tuloksella. Runsaan 1,5 miljoonan euron voitto meni Ruotsiin.

Kolmannen voittoluokan 5+0-voittoja löytyi kaikkiaan kuusi, joista yksi Suomesta ja loput Puolasta, Ruotsista, Saksasta ja Tanskasta (2). Suomen voittorivi oli pelattu Kauttuan Kipsalla Eurassa. Tarkka voittosumma on 91 525,50 euroa.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 30/2018) arvottiin 2, 22, 40, 43, 50 ja tähtinumeroiksi 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 8 1 0 0 3 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla. Niillä voittaa joko 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Milano 9. Tuhannen euron päävoiton voitti kymmenen pelaajaa.

Katso arvontalähetys ja voitonjako.

Eurojackpotin potti nousee 38 miljoonaan euroon - Suomeen kolme 68 000 euron voittoa10.8.2018 22:43Tiedote

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 32/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla monikansallisen pelin potissa on noin 38 miljoonaa euroa. Suomeen tuli kolme 68 088,60 euron voittoa 5+0 -tuloksilla. Yksi niistä meni nettipelaajalle Vihtiin. Lisäksi kaksi 68 088,60 euron pottia meni 40 osuuden nettiporukkapeleille, joten pienempiä voittoja saatiin laajalti ympäri Suomen.