Eurojackpotin potti nousee 18 miljoonaan euroon – Suomeen 91 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina täysosumia (kierros 30/2018). Suurin Suomesta löytynyt voitto on 5+0-tuloksella tullut runsaan 91 000 euron voitto, joka osui Eurassa pelattuun riviin. Ensi viikon perjantaina täysosumille on tarjolla noin 18 miljoonaa euroa.

Kierroksen suurin voitto tuli ainoalla toisen voittoluokan 5+1-tuloksella. Runsaan 1,5 miljoonan euron voitto meni Ruotsiin.

Kolmannen voittoluokan 5+0-voittoja löytyi kaikkiaan kuusi, joista yksi Suomesta ja loput Puolasta, Ruotsista, Saksasta ja Tanskasta (2). Suomen voittorivi oli pelattu Kauttuan Kipsalla Eurassa. Tarkka voittosumma on 91 525,50 euroa.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 30/2018) arvottiin 2, 22, 40, 43, 50 ja tähtinumeroiksi 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 8 1 0 0 3 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla. Niillä voittaa joko 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Milano 9. Tuhannen euron päävoiton voitti kymmenen pelaajaa.

Katso arvontalähetys ja voitonjako.