Eurojackpotin potti nousee 18 miljoonaan euroon – Suomeen 91 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina täysosumia (kierros 30/2018). Suurin Suomesta löytynyt voitto on 5+0-tuloksella tullut runsaan 91 000 euron voitto, joka osui Eurassa pelattuun riviin. Ensi viikon perjantaina täysosumille on tarjolla noin 18 miljoonaa euroa.

Kierroksen suurin voitto tuli ainoalla toisen voittoluokan 5+1-tuloksella. Runsaan 1,5 miljoonan euron voitto meni Ruotsiin.

Kolmannen voittoluokan 5+0-voittoja löytyi kaikkiaan kuusi, joista yksi Suomesta ja loput Puolasta, Ruotsista, Saksasta ja Tanskasta (2). Suomen voittorivi oli pelattu Kauttuan Kipsalla Eurassa. Tarkka voittosumma on 91 525,50 euroa.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 30/2018) arvottiin 2, 22, 40, 43, 50 ja tähtinumeroiksi 3 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 8 1 0 0 3 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla. Niillä voittaa joko 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Milano 9. Tuhannen euron päävoiton voitti kymmenen pelaajaa.

Katso arvontalähetys ja voitonjako.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.