Eurojackpotin potti nousee 19 miljoonaan euroon

Eurojackpotin arvonnassa ei löytynyt perjantaina (kierros 51/2018) täysosumia Helsingin Pasilassa, joten vuoden viimeisellä kierroksella potissa on noin 19 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi neljä. Runsaan 420 000 euron voitot menevät tällä kertaa Saksaan (3) ja Unkariin. Kolmannen voittoluokan 5+0-osumien voitto-osuus on noin 86 000 euroa. Seitsemän osumaa jakautuvat Saksaan (5), Sloveniaan ja Espanjaan.

Eurojackpotin oikea rivi (kierros 51/2018) on 3, 16, 20, 34, 49 sekä tähtinumerot 2 ja 10.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 5 8 4 0 2 3 3. Täysosumia ei löytynyt, mutta kuusi oikein -tuloksia tuli kaksi. 20 000 euron voitot menevät molemmat Kotkaan. Toinen oli pelattu Citymarketissa ja toinen Keskuskadun R-kioskissa.

Lomatonnin oikea kaupunki on Lissabon 13. Tuhannen euron päävoittoja lähti jakoon kahdeksan kappaletta.