Eurojackpotin potti nousee 19 miljoonaan

Eurojackpotin kierroksella 7/2019 ei löytynyt yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on ylimmässä voittoluokassa jaossa noin 19 miljoonaa euroa.

EJP:n oikea rivi kierroksella 7/2019 on 1, 24, 30, 31 ja 47. Tähtinumeroiksi arvottiin 7 ja 9.

Suomen osalta kierros jäi isojen pottien osalta laihaksi. Tällä kertaa meille ei napsunut yhtään osumia kolmessa ylimmässä voittoluokassa. Perjantain suurimmat lunastukset menevät Saksaan (3), Espanjaan ja Slovakiaan. Kullakin 5+1-tuloksella voittaa noin 323 000 euroa.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 5 7 3 1 6 5 5. Kierroksella ei löytynyt yhtään täysosumaa, eikä yhtään kuusi oikein -tulosta.

Lomatonnin voittoisa kaupunki on Melbourne ja oikea numero 24.