Eurojackpotin potti nousee 22 miljoonaan euroon – Turkuun 642 000 euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 35/2017) yhtään täysosumaa. Paras tulos oli 5+1 –oikein, jolla voitti 642 089,40 euroa.

Voitot menivät Hollantiin ja Suomen Turkuun. Koska voittaja oli pelannut netissä tunnistautuneena hän saa voittorahat suoraan tililleen.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan kolmetoista, joista seitsemän Saksasta ja yksi Suomesta, Tanskasta, Norjasta, Espanjasta, Tšekistä ja Unkarista. Onnekas voittaja kuittasi voitostaan 34 864,50 euroa.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 22 miljoonaa euroa (kierros 36/2017).

Eurojackpotin päänumerot (kierros 35/2017) ovat 3, 4, 9, 19 ja 28. Tähtinumerot ovat 1 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 5 4 0 6 8 0. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumaa eikä 6 oikein tulosta.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Hanoi 43. Tuhannen euron päävoiton voitti kahdeksantoista pelaajaa.