Eurojackpotin potti nousee 22 miljoonaan euroon – Turkuun 642 000 euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 35/2017) yhtään täysosumaa. Paras tulos oli 5+1 –oikein, jolla voitti 642 089,40 euroa.

Voitot menivät Hollantiin ja Suomen Turkuun. Koska voittaja oli pelannut netissä tunnistautuneena hän saa voittorahat suoraan tililleen.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan kolmetoista, joista seitsemän Saksasta ja yksi Suomesta, Tanskasta, Norjasta, Espanjasta, Tšekistä ja Unkarista. Onnekas voittaja kuittasi voitostaan 34 864,50 euroa.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 22 miljoonaa euroa (kierros 36/2017).

Eurojackpotin päänumerot (kierros 35/2017) ovat 3, 4, 9, 19 ja 28. Tähtinumerot ovat 1 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 5 4 0 6 8 0. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumaa eikä 6 oikein tulosta.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Hanoi 43. Tuhannen euron päävoiton voitti kahdeksantoista pelaajaa.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.