Eurojackpotin potti nousee 22 miljoonaan – Hämeenlinnan Citymarketissa pelattiin 292 000 euron rivi

Eurojackpotin arvonnassa ei löytynyt kierroksella 47/2018 yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potissa on 22 000 000 euroa.

Perjantain arvonnan oikea rivi on 17, 22, 28, 31 ja 46. Tähtinumeroiksi arvottiin 5 ja 10.

5+1-tuloksia löytyi kuusi kappaletta, yksi niistä Suomesta. Voitto-osuus on noin 292 000 euroa. Peli oli pelattu Hämeenlinnan Citymarketissa. Voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa rahat suoraan pankkitililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen.

Perjantain Jokerin oikea rivi on 9 9 8 8 0 1 9. Lomatonnin oikeaksi kaupungiksi arvottiin Kuala Lumpur ja numeroksi 54. Tonneja meni jakoon 11 kappaletta.