Eurojackpotin potti nousee 28 miljoonaan euroon – Suomeen 332 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina täysosumia (kierros 31/2018). Suurin Suomesta löytynyt voitto on 5+1-tuloksella tullut runsaan 332 000 euron voitto. Se meni Helsinkiin. Ensi perjantaina (kierros 32/2018) täysosumille on tarjolla noin 28 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi kaikkiaan viisi. Suomen lisäksi tarkalleen 332 425,40 euron voittoja juhlitaan Tanskassa, Saksassa, Espanjassa ja Slovakiassa. Suomen voittaja on nettipelaaja Helsingistä. Hän saa voittosumman suoraan tililleen kolmen viikon karenssiajan kuluttua.

Kolmannen voittoluokan 5+0-voittoja löytyi 14 kappaletta. Voitto-osuus on 41 902,40 euroa. Voitoista kuusi meni Saksaan, kaksi Tanskaan, kaksi Norjaan ja loput Kroatiaan, Unkariin, Slovakiaan ja Puolaan.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 31/2018) arvottiin 4, 8, 12, 25, 31 ja tähtinumeroiksi 7 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 6 2 7 0 1 8. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla. Niillä voittaa joko 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa. Osumia on kaikkiaan 28 kappaletta.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Marseille 33. Tuhannen euron päävoiton voitti 18 pelaajaa.

Katso arvontalähetys ja voitonjako.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.