Eurojackpotin potti nousee 28 miljoonaan euroon

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 37/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 28 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi yksi kappale. Rivi oli pelattu Saksassa ja sillä voittaa 1 634 210 euroa.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 37/2018) arvottiin 24, 33, 35, 46 ja 49. Tähtinumeroiksi arvottiin 5 ja 9.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 6 4 0 3 4 0. Täysosumia ei löytynyt.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Kairo 32. Tuhannen euron päävoittoja löytyi seitsemän kappaletta.

Katso perjantain arvonta ja kaikki tulokset

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.