Eurojackpotin potti nousee 28 miljoonaan euroon

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 37/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 28 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi yksi kappale. Rivi oli pelattu Saksassa ja sillä voittaa 1 634 210 euroa.

Eurojackpotin päänumeroiksi (kierros 37/2018) arvottiin 24, 33, 35, 46 ja 49. Tähtinumeroiksi arvottiin 5 ja 9.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 6 4 0 3 4 0. Täysosumia ei löytynyt.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Kairo 32. Tuhannen euron päävoittoja löytyi seitsemän kappaletta.

Katso perjantain arvonta ja kaikki tulokset

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).