Eurojackpotin potti nousee 29 miljoonaan euroon, Jokerista 20 000 euroa Porvooseen

Eurojackpotin kierroksella 8/2019 ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 29 miljoonaa euroa.

Eurojackpotin suurin voitto, lähes 1,7 miljoonaa euroa, matkasi Saksaan 5+1 oikein -tuloksella. Arvonnassa löytyi myös kaksi 5+0 oikein -tulosta, jotka vievät kaksi lähes 300 000 euron voittoa Norjaan.

Eurojackpotin oikea rivi kierroksella 8/2019 on 14, 16, 21, 25 ja 26 ja tähtinumerot 8 ja 10.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 8 3 9 3 5 4 0. Perjantai-Jokerissa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla porvoolaisessa Huhtisen Salessa pelannut voittaja kuittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Amsterdam 25. Lomatonneja meni jakoon 12 kappaletta.

Veikkaus on kotimainen peliyhtiö, ja meillä on erityinen tehtävä. Haluamme, että pelejämme pelataan turvallisesti ja maltilla. Rahapelejämme pelaavat lähes kaikki aikuiset suomalaiset, ja meillä on 2 miljoonaa etuasiakasta. Pelaajien ansiosta yhteiseen hyvään kertyy yli miljardi euroa vuodessa. Pelien tuotoilla tarjotaan mahdollisuuksia parempaan elämään.