Eurojackpotin potti nousee 29 miljoonaan euroon – Suomeen 152 000 euron voitto

Eurojackpotissa tavoiteltiin perjantaina (kierros 24/2017) noin 21 miljoonan euron pottia. Yhtään täysosumaa ei löytynyt, joten ensi viikolla potissa on noin 29 miljoonaa euroa.

Kierroksen paras tulos oli kolmannen voittoluokan 5+0, joita löytyi kolme. Suomalaisvoittaja on nettipelaaja Parkanosta. Suomen lisäksi onni potkaisi Norjassa ja Saksassa 152 034,90 euron verran.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 24/2017) ovat 1, 24, 25, 31, 38 ja tähtinumerot 1 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 8 1 2 6 4 4. Arvonnassa löytyi kaksi kuusi oikein –tulosta. Toinen oli tuplattu, joten sillä voittaa 40 000 euroa. Toisella saa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Tukholma 82. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 19 kappaletta.