Eurojackpotin potti nousee 31 miljoonaan euroon – Vantaalle 98 000 euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 40/2017) täysosumaa. Paras tulos oli 5+1 –oikein, jolla voitti 1 393 936,70 euroa. Voittaja löytyi Espanjasta.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan viisi, joista yksi tuli Suomeen ja muut menivät Italiaan, Norjaan, Saksaan ja Puolaan. Voittaja kuittasi voitostaan 98 395,50 euroa.

Suomalainen voittaja oli pelannut K-Citymarket Jumbossa, Vantaalla.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 40/2017) ovat 5, 17, 28, 40 ja 44. Tähtinumerot ovat 1 ja 7.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 31 miljoonaa euroa (kierros 41/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 3 1 1 3 7 6. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumaa eikä 6 oikein tulosta.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Madrid 96. Tuhannen euron päävoiton voitti kahdeksantoista pelaajaa.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.