Eurojackpotin potti nousee 31 miljoonaan euroon – Vantaalle 98 000 euroa

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 40/2017) täysosumaa. Paras tulos oli 5+1 –oikein, jolla voitti 1 393 936,70 euroa. Voittaja löytyi Espanjasta.

5+0 –oikein tuloksia löytyi kaikkiaan viisi, joista yksi tuli Suomeen ja muut menivät Italiaan, Norjaan, Saksaan ja Puolaan. Voittaja kuittasi voitostaan 98 395,50 euroa.

Suomalainen voittaja oli pelannut K-Citymarket Jumbossa, Vantaalla.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 40/2017) ovat 5, 17, 28, 40 ja 44. Tähtinumerot ovat 1 ja 7.

Ensi viikolla Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 31 miljoonaa euroa (kierros 41/2017).

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 3 1 1 3 7 6. Tällä kierroksella ei löytynyt täysosumaa eikä 6 oikein tulosta.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Madrid 96. Tuhannen euron päävoiton voitti kahdeksantoista pelaajaa.