Eurojackpotin potti nousee 40 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 9/2019), joten ensi perjantaina potissa on jo noin 40 miljoonaa euroa.

Kierroksen suurimmat voitot tulivat toisen voittoluokan 5+1-tuloksilla. Voitto-osuus on 455 000 euroa ja voittomaat Saksa (2), Viro ja Tšekki.

Kolmannen voittoluokan seitsemästä 5+0-tuloksesta yksi löytyi Suomesta. Se toi 91 878,30 euron voiton Tampereentien Prismassa Turussa pelattuun riviin. Koska pelaaja käytti Veikkaus-korttia, hän saa rahat automaattisesti tililleen. Muut osumat menivät Saksaan (4), Tanskaan ja Puolaan.

Eurojackpotin oikea rivi kierroksella 9/2019 on 7, 16, 18, 19, 24 sekä tähtinumerot 1 ja 6.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 6 1 5 1 7 0 5. Perjantai-Jokerissa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla Riihikosken Salessa Pöytyällä rivinsä pelannut voittaja saa osuneen tuplauksen ansiosta 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Rooma 91. Tuhannen euron voittoja meni jakoon kahdeksan kappaletta.

Katso arvonta ja koko voitonjako.