Eurojackpotin potti nousee 65 miljoonaan euroon – Outokumpuun ja Juvalle isot voitot

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 18/2018), joten ensi viikolla potissa on noin 65 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin kaksi isoa osumaa 5+1- ja 5+0-tuloksilla.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi viisi kappaletta. Yksi niistä oli pelattu Suomessa. Outokumpulainen nettipelaaja voitti osumallaan 392 271,40 euroa. Muut samankokoiset voitot menivät Espanjaan, Kroatiaan, Saksaan ja Tanskaan.

Kolmannen voittoluokan 5+0-tulosten voitto-osuus on 138 448,70 euroa. Viidestä voitosta yksi oli pelattu Suomessa, Juvan ABC-asemalla, ja muut Espanjassa (2), Norjassa ja Saksassa.

Eurojackpotin kierroksen 18/2018 oikea rivi on 24, 26, 29, 36, 49 ja tähtinumerot 3 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 9 2 5 3 6 9. Suurimmat voitot tulivat viisi oikein -tuloksilla. Niillä voittaa joko 500 euroa tai tuplattuna 1 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Buenos Aires 34. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Veikkaus valitsi mainostoimistokumppanit luovien konseptien suunnitteluun15.6.2018 15:08Tiedote

hasan & partners, Miltton Creative ja Bob the Robot ovat jatkossa Veikkauksen luovat konseptitoimistot. Mainostoimistokilpailutuksessa painotettiin strategista markkinointiajattelua, asiakasymmärryksen ja -tiedon hyödyntämistä, luovaa konseptointikykyä sekä pitkäjänteistä brändinrakentamisen taitoa. Hyviä kokemuksia saatiin uudenlaisesta työpajatyöskentelyyn pohjautuvasta kilpailutustavasta.