Eurojackpotin potti nousee 78 miljoonaan euroon – Suomeen yli 700 000 euron voitto ja kolme 53 000 euron osumaa

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 19/2018), joten ensi viikolla potissa on noin 78 miljoonaa euroa. Suomeen saatiin silti jälleen suurvoittoja, kun yksi kolmesta 5+1-osumasta toi runsaat 700 000 euroa ja kolmeen riviin osui 5+0-tuloksella 53 000 euron voitto.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi kaikkiaan kolme kappaletta. Yksi niistä osui K-Market Ahjontorilla Keravalla pelattuun riviin. Koska pelaaja oli käyttänyt Veikkaus-korttia, hän saa voittosumman automaattisesti tililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen. Suomen lisäksi tarkalleen 702 147,40 euron voittoja päästiin juhlimaan Saksassa ja Tanskassa.

Kolmannen voittoluokan 5+0-tulosten voitto-osuus on 53 103,50 euroa. Kolme 14 osumasta saatiin Suomeen. Yksi matkaa Pietarsaaren Prismassa pelatulle viiden osuuden porukalle ja kaksi nettipelaajille Parkanoon ja Helsinkiin. Muut samankokoiset voitot menivät Saksaan (8 kappaletta), Tanskaan, Hollantiin ja Kroatiaan.

Eurojackpotin kierroksen 19/2018 oikea rivi on 3, 14, 17, 37, 39 ja tähtinumerot 5 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 1 1 9 0 2 2. Suurimmat voitot tulivat kuusi oikein -tuloksilla, joista toisella voittaa 20 000 euroa ja toisella tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Dallas 36. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 19 kappaletta.