Eurojackpotin potti nousee 90 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 4/2018) yhtään päävoittoa. Saksasta ja Tsekistä löytyi molemmista yksi 5 + 1 -tulos, jolla voittaa 1 515 220 euroa. 5 + 0 -tuloksia löytyi kuusi: yhdet Suomesta, Puolasta ja Slovakiasta sekä kolme Saksasta. Jokerista osui 40 000 euron 6 oikein -voitto Kemiönsaareen.

Suurin Suomesta löytynyt tulos oli siis 5 + 0 oikein, jolla voittaa 178 261 euroa. Voitto meni netissä pelanneelle valmisporukalle, jonka jäsenet ovat eri puolilta Suomea. Peli oli jaettu kymmeneen osaan, joten jokaisen osuuden voitoksi muodostuu vajaat 18 000 euroa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 4/2018) ovat 10, 23, 26, 29 ja 35. Tähtinumerot ovat 3 ja 5.

Ensi viikolla (kierros 5/2018) Eurojackpotin täysosumille on tarjolla noin 90 miljoonaa euroa ja 5 + 1 oikein -tuloksellekin noin 15 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 7 6 3 2 3 2. Tällä kierroksella ei löytynyt yhtään täysosumaa, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi yksi. Rivi oli pelattu tuplattuna K-Market Kompisissa Kemiönsaaressa, joten onnekas pelaaja voittaa sillä 40 000 euroa. Koska voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, hän saa voittorahat suoraan tililleen.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Santiago 14. Tuhannen euron päävoiton voitti 17 pelaajaa.

Suomella oli erittäin hyvä tuuri Eurojackpotissa viime vuonna, sillä voittoja tuli enemmän kuin täällä pelattiin. Palautusprosentti oli peräti 108, eli jokaista pelattua euroa kohti rahaa palautui voittoina 1,08 euroa. Hyvää palautusprosenttia selittää osaltaan Suomeen tulleet kolme suurta päävoittoa. Kolmesta päävoitosta kaksi osui Tampereelle (87,0 M€ ja 46,5 M€) ja yksi Savonlinnaan (46,1 M€).