Eurojackpotin potti nousee huimaan 74 miljoonaan euroon – Jokerista 20 000 euroa Kangasalle

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 41/2018 yhtään täysosumaa. Ensi viikolla 5+2 oikein -täysosumille on jaossa jo noin 74 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi vain yksi, ja se vie runsaat 2,2 miljoonaa euroa Norjaan. Kolmannen voittoluokan 5+0-osumien voitto-osuus on noin 130 000 euroa. Kuusi voittoa menevät Saksaan (2), Espanjaan, Italiaan, Ruotsiin ja Slovakiaan.

Suomeen ei osunut perjantain arvonnassa yhtään kolmen ylimmän voittoluokan tulosta. Suomalaisten suurimmat yksittäiset voitot tulivat kuudella 4+2-tuloksella, joilla voittaa kullakin tasan 5 037 euroa.

Eurojackpotin oikean rivin muodostavat kierroksella 41/2018 päänumerot 6, 26, 31, 42, 50 sekä tähtinumerot 2 ja 9.

Perjantain Jokerin voittorivi on 1 0 3 4 5 0 3. Kierroksella löytyi yksi 6 oikein -tulos. Kangasalan R-kioskissa rivinsä pelannut voittaja saa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Marrakech 64. Tuhannen euron päävoittoja lähti jakoon 13 kappaletta.

Katso arvonta ja voitonjako.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.