Eurojackpotin potti nousee noin 15 miljoonaan euroon – Suomeen neljä 5+0-osumaa

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia perjantaina (kierros 43/2017), joten ensi viikolla potissa on noin 15 miljoonaa euroa. Suomeen tuli neljä runsaan 41 000 euron voittoa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksia löytyi yksi. Tanskalaisvoittaja saa sillä lähes 1,3 miljoonaa euroa.

Kolmannen voittoluokan 5+0-tuloksia löytyi peräti 11 kappaletta, ja niistä neljä Suomesta. 41 388,00 euron voitot menevät kaikki Turkuun. Osumista kolme meni saman turkulaisen nettipelaajan järjestelmään, joten voittosumma kohoaa 126 172,50 euroon. Neljäs osuma meni R-kioski Koivulassa pelattuun riviin. Loput seitsemän samankokoista osumaa löytyivät Italiasta (2), Saksasta (2), Tanskasta, Ruotsista ja Puolasta.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 43/2017) ovat 2, 20, 23, 29, 50 ja tähtinumerot 4 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 5 7 0 0 6 8. Suurimmat voitot ovat tuplatut viisi oikein -tulokset. Niitä löytyi viisi ja niillä voittaa tuhat euroa.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Bangkok 6. Tuhannen euron päävoittoja löytyi 11 kappaletta.