Eurojackpotin potti nousee noin 21 miljoonaan euroon – yksi onnekas suomalainen voitti 108 000 euroa

Eurojackpotissa tavoiteltiin perjantaina (kierros 23/2017) noin 15 miljoonan euron pottia. Yhtään täysosumaa ei löytynyt, joten ensi viikolla potissa on noin 21 miljoonaa euroa.

Toisen voittoluokan 5+1-tuloksella voitti noin 246 000 euroa. Niitä löytyi kolme kappaletta; kaksi Tanskasta ja yhdet seuraavista maista: Hollanti, Saksa ja Espanja.

Suurin Suomeen tullut voitto on 5 oikein -tuloksella saatu 108 851 euroa. Sen voitti onnekas nettipelaaja Parkanosta. Koska voitokas rivi oli pelattu netissä, voittaja saa voittorahat suoraan tililleen.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 23/2017) ovat 13, 17, 20, 24, 47 ja tähtinumerot 5 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 0 2 1 9 1 1 4. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, joka oli tuplattu, joten sillä voittaa 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Firenze 27. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 13 kappaletta.