Eurojackpotin potti nousee noin 31 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 8/2018 täysosumia. 5+1-tuloksia löytyi Tanskasta, Italiasta ja Ruotsista. Sillä voittaa noin 546 393 euroa.

5+0-tuloksia löytyi neljä kappaletta: kaksi Tanskasta ja kaksi Saksasta. Tuloksella voittaa noin 144 633 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voittaa 6 026 euroa. Niitä  löytyi Suomesta kaksi kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 8/2018 päänumerot ovat 18, 26, 33, 42 ja 46 ja tähtinumerot 4 ja 10. Ensi viikolla potissa on noin 31 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 6 2 4 7 5 8. Jokerista ei löytynyt täysosumia, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi 2. Sillä voittaa 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Santiago 33. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin kahdeksan kappaletta.

Ilotulitus Loimaalla

Kierroksella 6/2018 Suomeen tuli kaikkien aikojen suurin Eurojackpot-voitto, 90 miljoonaa euroa. Voitto meni viiden osuuden porukalle, joka oli pelannut rivinsä Loimaan Prismassa. Veikkaus järjestää voiton kunniaksi näyttävän ilotulituksen Loimaalla lauantaina 24. helmikuuta klo 20.

Voittajat eivät ole vielä ilmoittautuneet. Heillä on kuitenkin vielä lähes vuosi aikaa ilmoittautua. Jos voittajat eivät ilmoittaudu vuoden sisällä, voittosumma 90 miljoonaa euroa siirretään pelin yhteiseen ns. monikansalliseen voittorahastoon.