Eurojackpotin potti nousee noin 34 miljoonaan euroon

Eurojackpotissa ei löytynyt perjantaina (kierros 51/2017) täysosumia, joten potti nousee vuoden viimeisllä kierroksella ensi perjantaina noin 34 miljoonaan euroon.

Arvonnassa löytyi kaksi toisen voittoluokan 5+1-tulosta. Niillä molemmilla voittaa lähes 1,5 miljoonaa euroa. Voittajat ovat Puolasta ja Saksasta. Kolmannen voittoluokan 5+0-tuloksia löytyi neljä. Ne ovat kaikki Saksasta ja niiden voitto-osuus on noin 140 000 euroa. Suurimmat Suomesta löytyneet voitot tulivat 4+2-tuloksilla. Niillä saa tasan 4 772 euroa.

Eurojackpotin kierroksen 51/2017 päänumerot ovat 16, 26, 32, 40, 47 ja tähtinumerot 1 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 2 3 0 2 5 0.

Lomatonnin voittorivi on Marseille 81. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 15 kappaletta.