Eurojackpotin potti nousee noin 46 miljoonaan euroon

30.6.2017 22:24 | Veikkaus

Eurojackpotin perjantai-illan arvonnassa ei löytynyt täysosumia (kierros 26/2017). Ensi viikolla potissa on noin 46 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi viisi kappaletta, ja tuloksella voitti noin 299 000 euroa. Voitoista kaksi meni Saksaan, kaksi Tanskaan ja yksi Slovakiaan.

5+0-tuloksia löytyi kolme kappaletta Saksasta. Tuloksella voitti noin 176 000 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, joita löytyi Suomesta 17 kappaletta. Tuloksella voitti 2 840,50  euroa.

Eurojackpotin kierroksen 26/2017 päänumerot ovat 1, 3, 11, 18, 31 ja tähtinumerot 3 ja 6.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 8 5 2 6 4 6. Jokerista ei löytynyt täysosumia.

Lomatonnin voittorivi on Kuala Lumpur 28. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin kahdeksan kappaletta.

Turuntie 42