Eurojackpotin potti nousee noin 46 miljoonaan euroon

11.8.2017 22:32 | Veikkaus

Eurojackpotin arvonnassa (kierros 32/2017) ei löytynyt perjantai-iltana yhtään täysosumaa. Ensi viikolla potti nousee noin 46 miljoonaan euroon.

5+1-tuloksia löytyi kaksi kappaletta, toinen Saksasta ja toinen Espanjasta. Tuloksella voitti noin 2,7 miljoonaa euroa.

5+0-tuloksia löytyi neljä kappaletta. Noin 133 000 euron voitoista kaksi matkasi Tanskaan, yksi Saksaan ja yksi Espanjaan.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti reilut 4 400 euroa. Tuloksia löytyi neljä kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 32/2017 päänumerot ovat 13, 14, 21, 23, 40 ja tähtinumerot 1 ja 3.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 3 5 8 2 6 1. Arvonnassa löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, jolla voitti 20 000 euroa. Toiseen voittopeleistä oli valittu Tuplaus ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten pelaajan voitto tuplaantui 40 000 euroon.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Moskova 62. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 16 kappaletta.

Turuntie 42