Eurojackpotin potti nousi 90 miljoonaan euroon – Lappeenrantaan 48 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 42/2018 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on suurin mahdollinen summa, 90 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi 15 kappaletta 5+1-tuloksia, joilla voitti noin 172 000 euroa. 12 voitoista matkaa Saksaan, yksi Espanjaan, yksi Italiaan ja yksi Ruotsiin.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+0, jolla voitti noin 48 000 euroa. Voittopeli oli pelattu Lappeenrannan Prismassa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista. Yhteensä 5+0-tuloksia löytyi 19 kappaletta. Tuloksista 14 löytyi Saksasta, yksi Espanjasta, yksi Slovakiasta, yksi Tanskasta ja yksi Norjasta.

Eurojackpotin kierroksen 42/2018 päänumerot ovat 9, 12, 28, 32, 48 ja tähtinumerot 7 ja 8.

Perjantai-Jokerista 40 000 euroa nettiporukalle

Perjantai-Jokerin arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos. Rivi oli pelattu tuplattuna ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma kohosi 40 000 euroon. Voitto meni viiden osuuden nettiporukalle, jonka jäsenet ovat Vantaalta, Espoosta, Kangasalta, Kouvolasta ja Iistä.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 3 4 1 6 5 8 9.

Lomatonnin voittorivi on Berliini 61. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 15 kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.