Eurojackpotin potti nousi noin 104 miljoonaan euroon – perjantain arvonnasta Suomeen 470 000 euron voitto

Eurojackpot-arvonnasta ei löytynyt perjantaina (kierros 4/2023) täysosumia, joten ensi viikon tiistaina potissa on noin 104 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi kuusi 5+1-tulosta, joista yksi Suomesta. Noin 470 000 euron voitto osui vantaalaiselle nettipelaajalle. Hän saa voittonsa suoraan tililleen kolmen viikon karenssiajan jälkeen. Muut 5+1-voitot osuivat Saksaan (2kpl), Tanskaan, Norjaan ja Ruotsiin.

5+0-tuloksia löytyi yhdeksän kappaletta, joista kaksi Suomesta. Toinen lähes 177 000 euron voitoista oli pelattu K-Citymarket Ruoholahdessa Helsingissä ja toinen Sale Mäntylässä Oulussa. Molemmat voittajat olivat tunnistautuneet pelatessaan, joten he saavat voittonsa tileilleen todennettuaan henkilöllisyytensä kolmen viikon karenssiajan jälkeen osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai vaihtoehtoisesti Veikkauksen pelisalissa tai kasinolla. Muut 5+0-voitot menivät Norjaan (3 kpl), Saksaan, Espanjaan, Italiaan ja Slovakiaan.

Eurojackpotin kierroksen 4/2023 Perjantaiarvonnan oikea rivi on 4, 9, 29, 34, 37 ja tähtinumerot 3 ja 12.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 6 8 0 4 9 2 0. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joista toinen oli tuplattu. Tuplattu 40 000 euron voitto oli pelattu R-kioski Keskusta Pohjolankatu 13:ssa Rovaniemellä ja tuplaamaton 20 000 euron voitto meni nettipelaajalle Raisioon.

Perjantai-Lomatonnin oikea rivi on Milano 65. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 14 kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Kuponkipelien, kuten Eurojackpotin pelaaminen edellyttää pian tunnistautumista. Tunnistautumalla pelaaja pysyy paremmin kartalla pelaamisestaan ja oman pelaamisen hallinta helpottuu. Myös voitot pysyvät tallessa, vaikka pelitosite katoaisi.