Eurojackpotin potti nousi noin 15 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 38/2017 täysosumia, joten potti nousee ensi viikolla noin 15 miljoonaan euroon.

Arvonnassa löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 1,3 miljoonaa euroa. Voitto matkasi Saksaan.

5+0-tuloksia löytyi kolme kappaletta: kaksi Saksasta ja yksi Puolasta. Tuloksella voitti noin 151 000 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2. Tuloksia löytyi kaksi kappaletta ja niillä voitti noin 4000 euroa.

Eurojackpotin kierroksen 38/2017 päänumerot ovat 10, 17, 32, 36, 47 ja tähtinumerot 2 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 0 5 0 0 5 9. Jokerista löytyi kaksi kappaletta 6 oikein -tuloksia, joilla voitti 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Istanbul 15. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin viisi kappaletta

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.