Eurojackpotin potti nousi noin 22 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 7/2018 täysosumia. Ensi viikolla potissa on noin 22 miljoonaa euroa.

Saksasta löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 1,6 miljoonaa euroa. 5+0-tuloksia löytyi seitsemän kappaletta: kolme Saksasta, kaksi Unkarista, yksi Tanskasta ja yksi Italiasta. Tuloksella voitti noin 81 000 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 4 523 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta kuusi kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 7/2018 päänumerot ovat 4, 8, 19, 25, 44 ja tähtinumerot 9 ja 10.

Viime viikolla (kierros 6/2018) Suomeen tuli kaikkien aikojen suurin Eurojackpot-voitto, 90 miljoonaa euroa. Voitto meni viiden osuuden porukalle, joka oli pelannut rivinsä Loimaan Prismassa. Veikkaus järjestää voiton kunniaksi näyttävän ilotulituksen Loimaalla lauantaina 24. helmikuuta klo 20.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 2 4 1 5 6 9. Jokerista ei löytynyt täysosumia tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on San Diego 36. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 17 kappaletta.

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.