Eurojackpotin potti nousi noin 22 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 7/2018 täysosumia. Ensi viikolla potissa on noin 22 miljoonaa euroa.

Saksasta löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 1,6 miljoonaa euroa. 5+0-tuloksia löytyi seitsemän kappaletta: kolme Saksasta, kaksi Unkarista, yksi Tanskasta ja yksi Italiasta. Tuloksella voitti noin 81 000 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 4 523 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta kuusi kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 7/2018 päänumerot ovat 4, 8, 19, 25, 44 ja tähtinumerot 9 ja 10.

Viime viikolla (kierros 6/2018) Suomeen tuli kaikkien aikojen suurin Eurojackpot-voitto, 90 miljoonaa euroa. Voitto meni viiden osuuden porukalle, joka oli pelannut rivinsä Loimaan Prismassa. Veikkaus järjestää voiton kunniaksi näyttävän ilotulituksen Loimaalla lauantaina 24. helmikuuta klo 20.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 2 4 1 5 6 9. Jokerista ei löytynyt täysosumia tai 6 oikein -tuloksia.

Lomatonnin voittorivi on San Diego 36. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 17 kappaletta.