Eurojackpotin potti nousi noin 23 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt tällä viikolla (kierros 44/2017) täysosumia. Ensi viikolla potissa on noin 23 miljoonaa euroa.

Norjasta löytyi yksi 5+0-tulos, jolla voitti noin 471 000 euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2. Tuloksia löytyi kolme kappaletta ja niillä voitti 6 819,90 euroa.

Kierroksen 44 Eurojackpotin päänumerot ovat 2, 35, 44, 45, 50 ja tähtinumerot 6 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 8 7 8 0 9 7.

Lomatonnin voittorivi on Madrid 40. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 13 kappaletta.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.