Eurojackpotin potti nousi noin 42 miljoonaan euroon

Eurojackpotin arvonnassa (kierros 9/2018) ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla potissa on noin 42 miljoonaa euroa.

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta ja niillä voitti noin 441 000 euroa. Voitoista kaksi matkasi Saksaan, yksi Espanjaan ja yksi Ruotsiin.

Myös 5+0 tuloksia löytyi neljä kappaletta. Noin 156 000 euron voitot menivät Saksaan, Kroatiaan (x2) ja Tanskaan.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 3 400 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta yhdeksän kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 9/2018 päänumerot ovat 16, 18, 20, 27, 46 ja tähtinumerot 3 ja 5.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 1 2 5 7 1 4. Arvonnassa löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Varsova 85. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin yhdeksän kappaletta.