Eurojackpotin potti nousi noin 51 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 15/2019 täysosumia, joten ensi viikolla pelissä tavoitellaan noin 51 miljoonan euron pottia.

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta. Lähes 481 000 euron voitoista kaksi meni Saksaan, yksi Slovakiaan ja yksi Puolaan.

Myös 5+0-tuloksia löytyi arvonnassa neljä kappaletta. Noin 170 000 euron voitot menivät Saksaan, Norjaan, Tanskaan ja Sloveniaan.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 15/2019) ovat 14, 16, 21, 30, 37 ja tähtinumero 4 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 4 2 8 1 5 8. Jokerista löytyi kaksi 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Dubai 75. Tuhannen euron voittoja voitettiin kuusi kappaletta.