Eurojackpotin potti nousi noin 53 miljoonaan euroon

Eurojackpotin arvonnassa (kierros 17/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 53 miljoonaa euroa

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta ja niillä voitti noin 441 000 euroa. Kaksi voitoista matkasi Ruotsiin, yksi Hollantiin ja yksi Saksaan.

5+0-tuloksella voitti noin 104 000 euroa. Voitoista kolme meni Saksaan, yksi Espanjaan, yksi Ruotsiin ja yksi Slovakiaan.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 4 936 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta seitsemän kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 17/2018 päänumerot ovat 9, 21, 31, 32, 33 ja tähtinumerot 9 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 5 2 6 7 4 4. Arvonnassa löytyi kolme 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Casablanca 41. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin viisi kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.