Eurojackpotin potti nousi noin 53 miljoonaan euroon

Eurojackpotin arvonnassa (kierros 17/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 53 miljoonaa euroa

5+1-tuloksia löytyi neljä kappaletta ja niillä voitti noin 441 000 euroa. Kaksi voitoista matkasi Ruotsiin, yksi Hollantiin ja yksi Saksaan.

5+0-tuloksella voitti noin 104 000 euroa. Voitoista kolme meni Saksaan, yksi Espanjaan, yksi Ruotsiin ja yksi Slovakiaan.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2, jolla voitti 4 936 euroa. Tuloksia löytyi Suomesta seitsemän kappaletta.

Eurojackpotin kierroksen 17/2018 päänumerot ovat 9, 21, 31, 32, 33 ja tähtinumerot 9 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 5 2 6 7 4 4. Arvonnassa löytyi kolme 6 oikein -tulosta, joilla voitti 20 000 euroa ja tuplattuna 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Casablanca 41. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin viisi kappaletta.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.