Eurojackpotin potti pysyy 90 miljoonassa eurossa – Suomeen 215 000 euroa

Eurojackpotin perjantai-illan arvonnassa (kierros 52/2016) ei löytynyt täysosumia, joten potti pysyy 90 miljoonassa eurossa. Suomeen saatiin yksi 5+0-voitto, jolla voittaa runsaat 215 000 euroa.

Suurimmat voitot tulivat toisen voittoluokan 5+1-tuloksilla. Niitä löytyi viisi, ja voitto-osuus on noin 2,6 miljoonaa euroa. Voitot osuivat Saksaan (4) ja Tšekkiin.

Kolmannen voittoluokan 5+0-tuloksia löytyi myös viisi. 215 163,30 euron voitoista yksi tuli Suomeen. Voittopeli oli pelattu Malmin K-citymarketissa Helsingissä. Koska pelaaja on Veikkauksen kanta-asiakas ja hän käytti pelatessaan Veikkaus-korttia, voitto ohjautuu automaattisesti hänen tililleen. Muut samankokoiset voitot menivät Saksaan (2), Slovakiaan ja Tanskaan.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 52/2016) ovat 27, 30, 45, 47, 50 ja tähtinumerot 1 ja 9.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 0 5 7 3 8 3. Täysosumia ei löytynyt, mutta kaksi pelaajaa saa kuusi oikein -tuloksillaan 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Dublin 91. Tuhannen euron päävoiton sai 26 pelaajaa.

Potin jatkaessa 90 miljoonassa ensi perjantaina voi ilman päävoittoakin voittaa jopa noin 20 miljoonaa euroa.

Eurojackpot-lähetyksiä ei esitetä enää MTV:n kanavilla

Vuoden 2017 alusta alkaen Eurojackpotin arvontalähetystä ei enää näytetä MTV:n tv-kanavilla perjantai-iltaisin. Arvontalähetykset ovat kuitenkin katsottavissa veikkaus.fi:ssä Eurojackpotin tulossivulla. https://www.veikkaus.fi/fi/tulokset#!/tulokset/eurojackpot

Arvontavideo tulee veikkaus.fi-sivustolle perjantaisin tyypillisesti kello 22:n jälkeen.

Monikansallinen 17 eri maassa pelattava Eurojackpot arvotaan perjantaisin Helsingin Pasilassa.

Eurojackpot on eurooppalainen miljoonapeli, jonka päävoitto on aina vähintään 10 miljoonaa euroa. Eurojackpotin tuotto Suomessa käytetään suomalaisten edunsaajien hyväksi. Veikkaus tekee suomalaisista voittajia. Joka viikko Veikkauksen tuotosta jaetaan noin 10 miljoonaa euroa taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön tekemiseen – meille kaikille. www.veikkaus.fi/oletvoittaja