Eurojackpotin potti pysyy 90 miljoonassa eurossa – Suomeen 91 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 22/2018 täysosumia, joten myös ensi viikolla on tarjolla maksimipotti 90 miljoonaa euroa. Lisäksi toisen voittoluokan 5+1-tulosten kesken on jaossa jopa 20 miljoonaa euroa.

Arvonnassa löytyi kolme 5+1-tulosta, joilla voitti noin 7,3 miljoonaa euroa. Kaksi voitoista matkaa Saksaan ja yksi Tanskaan.

5+0-tuloksia löytyi 13 kappaletta, joista yksi Suomesta. Turkulainen nettipelaaja voitti noin 91 000 euroa. Hän saa Veikkauksen etuasiakkaana voittonsa suoraan tililleen.

Eurojackpotin kierroksen 22/2018 päänumerot ovat 14, 19, 21, 30, 32 ja tähtinumerot 4 ja 7.

Koska täysosumia ei löytynyt ja arvonnassa löytyi 5+1-tuloksia, myös ensi viikolla 5+1-tulosten kesken on jaossa jopa 20 miljoonaa euroa.

– Tilanne on pelaajan kannalta erinomainen, sillä todennäköisyys voittaa Eurojackpotissa 5+1 oikein on kuusitoistakertainen päävoittoon nähden, liiketoimintapäällikkö Ville Venojärvi Veikkaukselta sanoo.

Eurojackpotin täysosuman todennäköisyys on 1:95 344 200 ja 5+1-tuloksen todennäköisyys 1:5 959 012.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 5 3 9 8 0 8 5.

Lomatonnin voittorivi on Los Angeles 53. Tuhannen euron voittoja voitettiin 20 kappaletta.