Veikkaus Oy

Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei täysosumia - Potti kohoaa juhannusaattona noin 50 miljoonaan euroon

Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten pelin potti kohoaa. Perjantaiarvonnassa Eurojackpotin potissa on noin 50 miljoonaa euroa.

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Eurojackpotin tiistain (kierros 25/2022) arvonnan oikea rivi on 6, 10, 17, 29 ja 49. Tähtinumerot 2 ja 5.

Illan arvonnassa ei löytynyt täysosumia, joten potti kohoaa. Perjantai-arvonnassa juhannusaattona Eurojackpotin potissa on noin 50 miljoonaa euroa.

Tiistaina löytyi yksi 5+1 -oikein tulos. Voittorivi oli pelattu Saksassa ja sillä voitti 901 658 euroa.

5+0 -oikein tuloksia oli pelattu seitsemän kappaletta ja niillä voitti 72 641 euroa. Voittoriveistä kaksi oli pelattu Saksassa, yksi Virossa, yksi Islannissa, yksi Espanjassa, yksi Unkarissa ja yksi Slovakiassa.

Tiistai-Jokerin oikea rivi on 3 3 3 7 2 0 8. Täysosumia ei löytynyt. Kuusi oikein -rivejä oli pelattu yksi kappale. Tuplatulla Jokerin kuusi oikein -tuloksella voitettiin 40 000 euroa.

Tiistain Lomatonnin voittoyhdistelmä on Amsterdam 35. Lomatonneja voitettiin neljä kappaletta.

Katso kaikki tulokset

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma