Eurojackpotissa edelleen 90 miljoonan euron potti – Suomeen peräti kuusi 850 000 euron osumaa

Eurojackpotissa ei löytynyt perjantaina täysosumia (kierros 24/2018), joten myös ensi viikolla on 5+2-osumille tarjolla maksimipotti 90 miljoonaa euroa. Toisen voittoluokan 5+1-osumia löytyi huimat 28 kappaletta, ja niistä peräti kuusi Suomesta. Voitto-osuus on yli 850 000 euroa.

Toisen voittoluokan voitot jakaantuivat Saksaan (11), Suomeen (6), Hollantiin (2), Ruotsiin (2), Tanskaan, Espanjaan, Tšekkiin, Italiaan, Sloveniaan, Slovakiaan ja Puolaan. Suomen tarkalleen 853 136,90 eurot menivät nettipelaajille Hämeenlinnaan, Jyväskylään ja Tampereelle (2) sekä Ruskon S-Marketissa ja Ähtärin R-kioskissa pelattuihin riveihin.

Myös kolmannen voittoluokan osumia tuli runsaasti, kaikkiaan 41. Ne löysivät tiensä Saksaan (21), Suomeen (5), Norjaan (3), Puolaan (2), Italiaan (2), Hollantiin (2), Espanjaan (2), Tanskaan, Tšekkiin, Ruotsiin ja Slovakiaan. Voitto-osuus on 30 927,90 euroa. Suomen voitot menivät Kajaanin ABC:ssä pelattuun kymmenen osuuden porukkapeliin, Alikeravantien K Nesteellä pelattuun peliin Keravalle, Poltinahon R-kioskissa Hämeenlinnassa pelattuun riviin sekä nettipelaajille Kuopioon ja Tampereelle.

Eurojackpotin oikea rivi (kierros 24/2018) on 1, 5, 7, 9, 21 ja tähtinumerot 3 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 6 2 3 3 9 5. Perjantai-Jokerissa löytyi yksi 6+1 -tulos, joilla voittaa tuplauksen ansiosta 40 000 euroa. Voittaja on nettipelaaja Joensuusta.

Lomatonnin voittorivi on Marrakech 79. Tuhannen euron päävoittoja löytyi kymmenen kappaletta.

Ilman täysosumaakin voi voittaa miljoonia

Eurojackpotin suurinta mahdollista 90 miljoonan euron täysosumaa etsitään nyt viidettä viikkoa eli pidempään kuin koskaan aikaisemmin.

Kun Eurojackpotin potti on kohonnut enimmäismääräänsä 90 miljoonaan euroon, aletaan pelissä kasvattaa pääpotin sijaan toisen voittoluokan voittopottia. Ensi perjantaina Eurojackpot-pelaajille on siis 90 miljoonan euron päävoiton lisäksi tarjolla jopa noin 20 miljoonaa euroa jaettavaksi toisen voittoluokan 5+1-tuloksille.

Todennäköisyys voittaa Eurojackpotin täysosuma on 1:95 344 200. 5+1-tuloksen todennäköisyys on 1:5 959 021.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.