Eurojackpotissa jahdataan nyt 23 miljoonaa - viiden hengen porukalle Helsinkiin lähes 900 000 euroa

Eurojackpotin kierroksella 28/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla potti nousee 23 miljoonaan euroon.

5+1-tuloksia löytyi kaksi, ja toinen niistä ilahduttavasti Suomesta. Kyse on viiden hengen porukasta. Peli oli pelattu Helsingin Itäkeskuksen R-kioski Metrossa. Onnekkaat voittajat kuittaavat kukin lähes 180 000 euroa. Yhteissumma yhdelle 5+1-voitolle oli 896 645 euroa.

Eurojackpotin perjantaisen kierroksen oikea rivi on 13, 14, 21, 34 ja 46. Tähtinumerot ovat 2 ja 5.

Perjantai-Jokerin oikeat numerot ovat 5 6 6 8 2 6 7. Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 13.

Onko sinun hevosesi aina viidentenä maalissa? Magic Livessä lyödään vetoa hevosista aivan uudella tavalla25.9.2018 11:37Tiedote

Syksy tuo mukanaan maanantai-iltoihin täysin uuden pelaamisen muodon. Magic Live -hevoskohteissa voidaan pelata vaikkapa ravihevosta, jonka arvioidaan sijoittuvan lähdössään viidenneksi. Magic Live alkaa 1.10., jolloin maanantaisin kahdella raviradalla lomittain ajettava Magic Monday palaa viikottaiseen tarjontaan. Ensimmäiset Magic Live -vedot pelataan maanantaina Seinäjoen ja Lahden raveihin.

Tanssii Tähtien Kanssa ensimmäistä kertaa Voittajavedossa – pelissä on muuttuvat kertoimet21.9.2018 13:30Tiedote

Tanssikilpailu Tanssii Tähtien Kanssa eli TTK on ensimmäistä kertaa mukana Veikkauksen Voittajavedossa. Alkuvaiheessa suosikin paikan otti Jaana Pelkonen. Koska pelikohde on muuttuvakertoiminen, lopulliset kertoimet kuitenkin saadaan vasta peliajan päättyessä sunnuntaina 30.9. jolloin nähdään toinen suora lähetys MTV3-kanavalla. Tuolloin ensimmäinen kilpailija putoaa pelistä.