Eurojackpotissa jahdataan nyt 23 miljoonaa - viiden hengen porukalle Helsinkiin lähes 900 000 euroa

Eurojackpotin kierroksella 28/2018 ei löytynyt täysosumia. Ensi viikolla potti nousee 23 miljoonaan euroon.

5+1-tuloksia löytyi kaksi, ja toinen niistä ilahduttavasti Suomesta. Kyse on viiden hengen porukasta. Peli oli pelattu Helsingin Itäkeskuksen R-kioski Metrossa. Onnekkaat voittajat kuittaavat kukin lähes 180 000 euroa. Yhteissumma yhdelle 5+1-voitolle oli 896 645 euroa.

Eurojackpotin perjantaisen kierroksen oikea rivi on 13, 14, 21, 34 ja 46. Tähtinumerot ovat 2 ja 5.

Perjantai-Jokerin oikeat numerot ovat 5 6 6 8 2 6 7. Lomatonnin voittorivi on Las Palmas 13.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.