Veikkaus Oy

Eurojackpotissa jahdataan seuraavaksi 32 miljoonaa - Suomeen 144 000 euron voitto

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksen 46/2022 perjantaisesta arvonnasta täysosumia. Ensi viikon tiistaina potissa on noin 32 miljoonaa euroa.

Perjantain oikea rivi on 13, 14, 25, 28 ja 42. Tähtinumeroiksi arvottiin 11 ja 12.

Kierroksen suurin voitto lähti jakoon 5+1-tuloksella. 1,79 miljoonan euron rivi oli pelattu Saksassa.

5+0-tuloksia löytyi seitsemän, joista kolme Saksasta, kolme Tanskasta ja yksi Suomesta. Jokaisen osuman arvo on 144 244 euroa. Suomalaisosuma napsahti kymmenen osuuden porukalle. Kuponki oli jätetty sisään Kuopion Portin R-kioskilla.

Perjantai-Jokerin oikea rivi on 3 8 1 9 9 8 4. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia tai kuusi oikein -tuloksia.

Lomatonnin oikea voittoyhdistelmä on Vilna 7. Tonneja voitettiin yhdeksän kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma