Veikkaus Oy

Eurojackpotissa jaossa perjantaina ennätykselliset 120 miljoonaa euroa

Eurojackpotin tiistain arvonnassa (krs 29/2022) ei löytynyt yhtään täysosumaa. Tämä tarkoittaa sitä, että ensi perjantaina tarjolla on Eurojackpotin historian suurin potti, jättimäiset 120 miljoonaa euroa.

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Kierroksen oikea voittorivi on 20, 23, 24, 37 ja 43. Tähtinumeroiksi arvottiin 9 ja 10.

Arvonnassa löytyi neljä kappaletta 5+1-tuloksia, joilla voitti 891 000 euroa. Kaikki voitot matkasivat tällä kertaa Saksaan. Tiistain arvonnassa löytyi yhdeksän 5+0-tulosta, joista kolme osui Suomeen. Kuusamolainen ja lietolainen nettipelaaja kuittaavat itselleen 154 000 euron voiton. Kolmas voittaja oli asioinut Porissa kauppakeskus Pick & Payn R-kioskilla. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pääkonttorista Helsingin Pohjois-Haagasta.

Tiistai-Jokerin voittorivi on 9 6 6 7 0 8 6. Kierroksella löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla Jyrängön Salessa Heinolassa piipahtanut pelaaja voittaa 20 000 euroa.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Marseille 5. Tonnin voittoja lähti jakoon kaksi kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Eurojackpot-studio Helsingin Pasilassa.

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma