Veikkaus Oy

Eurojackpotissa jaossa perjantaina peräti 104 miljoonan euron päävoitto

Eurojackpotin tiistain arvonnassa ei löytynyt kierroksella 28/2022 yhtään täysosumaa. Perjantaina potissa on jaossa peräti 104 miljoonaa euroa.

Kierroksen oikea voittorivi on 3, 16, 26, 30 ja 47. Tähtinumeroiksi arvottiin 1 ja 2.

5+1-tuloksia löytyi viisi kappaletta. Kolme niistä oli pelattu Saksassa ja yhdet Puolassa ja Tshekissä. Jokaisen osuman voitto-osuus on 340 525 euroa.

Myös 5+0-tuloksilla voittaa saman summan, 340 525 euroa. Niitä löytyi kaksi ja rivit oli pelattu Kroatiassa ja Norjassa.

Suomen suurimmat voitot lähtivät jakoon 4+1-tuloksilla. Niitä löytyi 49 kappaletta ja voittosummaksi tuli 318 euroa.

Tiistai-Jokerin oikea rivi on 0 5 4 6 4 8 1. Arvonnassa ei löytynyt täysosumia eikä kuusi oikein -tuloksia.

Lomatonnin oikea voittoyhdistelmä on Bryssel 39. Tonneja voitettiin neljä kappaletta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma