Eurojackpotissa kaksi täysosumaa – 9,6 miljoonan euron voitot Saksaan ja Alankomaihin

Eurojackpotin vuoden viimeisessä arvonnassa (kierros 52/2018) löytyi kaksi täysosumaa. Noin 9,6 miljoonan euron voitot matkaavat Saksaan ja Alankomaihin.

5+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta Saksasta. Tuloksella voitti noin 590 000 euroa.

5+0-tuloksia löytyi neljä kappaletta. Noin 156 000 euron voitot menivät Saksaan, Tanskaan, Norjaan ja Ruotsiin.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 4+2. Tuloksia löytyi Suomesta kolme kappaletta ja niillä voitti 4 338,30 euroa.

Eurojackpotin kierroksen 52/2018 päänumerot ovat 19, 24, 31, 38, 40 ja tähtinumerot 7 ja 10.

Ensi viikolla vuoden ensimmäisessä Eurojackpot-arvonnassa tavoitellaan 10 miljoonan euron pottia.

Perjantai-Jokerista 40 000 euroa Vaasaan

Perjantai-Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos. Rivi oli tuplattu ja rivin viimeinen numero meni oikein, joten voittosumma tuplaantui 20 000 eurosta 40 000 euroon. Voitto osui vaasalaiselle nettipelaajalle, joka saa voittonsa suoraan tililleen.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 2 9 3 5 0 3 9.

Lomatonnin voittorivi on Melbourne 47. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 15 kappaletta.