Eurojackpotissa metsästetään nyt 61 miljoonaa euroa – Jokerissa potit Ouluun ja Sastamalaan

Eurojackpotin perjantain arvonnassa (kierros 34/2018) ei löytynyt täysosumia, joten ensi viikolla täysosumille on jaossa noin 61 miljoonaa euroa.

Suomesta ei löytynyt kolmen ylimmän voittoluokan tuloksia tämän viikon arvonnassa. Suurimmat voitot Suomeen saatiin 4+2-tuloksilla. Niitä löytyi kuusi kappaletta. Rivien arvo on 5486 euroa.

5+1-tuloksia löytyi kaksi, toinen Italiasta ja toinen Unkarista. Niillä kuittaa reilun miljoonan kummallakin. 5+0-tuloksilla saa noin 101 000 euroa. Niistä kuusi pelattiin Saksassa ja yksi Tanskassa.

Eurojackpotin oikea rivi kierroksella 33/2018 on: 8, 25, 26, 38 ja 48. Tähtinumerot ovat 6 ja 9.

Perjantain Jokerin voittorivi on 9 1 7 1 7 8 3. Täysosumia ei löytynyt. 6 oikein -rivejä löytyi kaksi. Sastamalan Citymarketissa jätetyn rivin arvo on 20 000, mutta oululainen verkkopelaaja oli pelannut rivinsä tuplauksella, joten hän kuittaa 40 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi perjantaina on Kööpenhamina 48. Tonneja meni jakoon yhteensä 15 kappaletta.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).