Eurojackpotissa päästään taas 90 miljoonan jahtiin – isoja osumia perjantaina Euraan, Kemiöön ja Forssaan

Eurojackpotista ei löytynyt täysosumia kierroksella 20/2018. Ensi viikolla potissa on siis maksimisumma, peräti 90 miljoonaa euroa

Edellisen kerran tuo maaginen 90 miljoonaa on mennyt jakoon viime helmikuussa. Silloin sen voitti neljän hengen suomalaisporukka, joka oli jättänyt pelin Loimaan Prismaan.

Suomeen tuli perjantain arvonnassa 18.5. jälleen mukavia voittoja. Kaksi pelaajaa voitti 5+1-tuloksella 632 300 euroa. Toinen oli pelannut rivinsä Kemiön R-kioskilla ja toinen K-market Visossa Eurassa. Molemmat olivat käyttäneet Veikkaus-korttia, joten he saavat rahat suoraan tililleen.

Myös yksi seitsemästä 5+0-tuloksesta tuli Suomeen. Sillä kuittasi 127 500 euroa. Peli oli pelattu Forssan Autokeitaalla.

Kierroksen 20/2018 oikea Eurojackpot-rivi on: 1, 11, 23, 41 ja 44. Tähtinumerot 2 ja 8.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 1 2 4 5 2 6. Kierroksella ei löytynyt täysosumia, ei myöskään 6 oikein -tuloksia.

Perjantain Lomatonnin oikea rivi on Firenze 40. Tonnin pääpalkintoja meni jakoon 19 kappaletta.

Suomalaisille jo yli miljardi euroa voittoja Eurojackpotista14.3.2019 10:10:00 EETTiedote

Suomalaispelaajien voitot Eurojackpotista ylittivät miljardin rajan viime perjantaina. Peli on ollut suomalaisille suotuisa, sillä Suomeen on osunut jo 15 päävoittoa, jotka ovat lisäksi olleet suuria; kymmenen suurimman voiton joukossa on neljä Suomen voittoa. Keskimääräinen suomalaisen päävoiton suuruus on 40,5 miljoonaa euroa. Ruotsiin on osunut vain yksin täysosuma. Se oli suuruudeltaan 20,3 miljoonaa euroa.