Eurojackpotissa tavoitellaan ensi viikollakin 90 miljoonan euron pottia – Kouvolaan noin 121 000 euron voitto

Eurojackpotin arvonnassa (kierros 45/2018) ei löytynyt täysosumia, joten myös ensi viikolla tavoitellaan 90 miljoonan euron pottia

Arvonnassa löytyi kolme 5+1-tulosta, joilla voitti noin 7,5 miljoonaa euroa. Kaikki kolme voittoa menivät Saksaan.

5+0-tuloksia löytyi yhteensä kymmenen ja yksi niistä löytyi Suomesta. Noin 121 000 euroa tuonut voittopeli oli pelattu K-citymarket Kouvolassa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista.

Muut 5+0-voitot menivät Saksaan (x6), Tanskaan, Unkariin ja Slovakiaan.

Eurojackpotin kierroksen 45/2018 päänumerot ovat 8, 32, 34, 46, 49 ja tähtinumerot 3 ja 5.

90 miljoonan euron pääpotin lisäksi Eurojackpotissa jaetaan ensi viikollakin jopa 20 miljoonaa euroa 5+1-tulosten kesken.

Perjantai-Jokerista löytyi neljä kappaletta 6 oikein -tuloksia. Tuloksella voitti 20 000 euroa, mutta kolme voitoista voitettiin tuplattuina. Tuplatuilla voitoilla voitti siis 40 000 euroa.

Yksi 40 000 euron voiton tuoneista peleistä oli pelattu Vantaan Tammiston K-citymarketissa, toinen Kampin keskuksen R-kioskissa Helsingissä ja kolmas voitoista meni viiden osuuden porukalle. Porukan jäsenet olivat pelanneet pelinsä K-market Kumpulassa Tampereella, S-market Näsissä Porvoossa, Kampin keskuksen R-kioskissa Helsingissä, R-kioski Valtakatu 36:ssa Lappeenrannassa ja Kemin Pelaamossa.

20 000 euron tuplaamaton jokerivoitto oli pelattu Topeekan kioskilla Kauhajoella.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 8 9 9 6 4 5 6.

Lomatonnin voittorivi on Singapore 90. Tuhannen euron päävoittoja voitettiin 18 kappaletta.

Veikkauksen nettikasinolta useita suuria voittoja - 10 sentin panoksella 65 234 euroa Saarijärvelle13.11.2018 09:16Tiedote

Veikkauksen nettikasinon automaattipeleistä on voitettu marraskuun aikana useita suuria voittoja. Lauantaina 3.11. mobiilipelaaja Saarijärveltä pelasi suosittua Kulta-Jaskaa 10 sentin kierrospanoksella ja voitti 65 234 euron Megapotin. Alkukuun aikana nettikasinon suuria voittoja on automaattipeleistä osunut myös Lahteen (57 931 euroa), Hyvinkäälle (57 199 euroa) ja Vantaalle (57 071 euroa).

Veikkauksen tilasto Eurojackpotin numeroista: 33 ja 40 ”onnekkaimmat” päänumerot9.11.2018 12:46Tiedote

Eurojackpotin potissa on tällä viikolla (kierros 45/2018) jo kolmatta viikkoa peräkkäin 90 miljoonan euron maksimipotti. Sitä tavoitellessaan monet pelaajat saattavat pohtia erityisen tarkkaan, mitkä numerot riveihinsä valitsevat. Kullakin numerolla on täysin sama todennäköisyys päätyä arvottuun riviin. Silti toiset numerot ovat olleet tähän mennessä ”onnekkaampia” kuin toiset.