Veikkaus Oy

Eurojackpotissa yksi täysosuma – Suomeen kaksi kappaletta yli 400 000 euron voittoa

Perjantaina Eurojackpotin kierroksella 21/2022 päävoitto matkasi Saksaan. Täysosuma toi saksalaiselle voittajalle lähes 17 miljoonaa euroa.

Kierroksen 21/2022 oikea rivi on 8, 26, 29, 41 ja 48. Tähtinumerot ovat 3 ja 5.

Perjantai-illan arvonnassa löytyi yksi pääosuma, joka osui tällä kertaa Saksaan. Onnekas voittaja nappasi rivillään 16 811 926,40 euroa.

Suomeen osui kaksi kappaletta kierroksen kuudesta 5+1-tuloksesta. Porvoolainen nettipelaaja sai muhkeat 407 463,30 euroa. Voitto maksetaan suoraan hänen pankkitililleen.

Samanlaisen potin nappasi Satakunnassa Luvialla K-Market Luotsipojassa pelannut asiakas. Onnekas voittaja oli käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hän saa voittonsa tililleen todennettuaan henkilöllisyytensä osoitteessa veikkaus.fi/omatvoitot tai jossakin Veikkauksen omassa pelisalissa. Suomen lisäksi 5+1-tuloksia löytyi kolme kappaletta Saksasta ja yksi Espanjasta.

Suomeen osui myös yksi kierroksen viidestä 5+0 voitoista. 183 543,50 euron suuruinen voitto lähti Loimaan Prismassa pelinsä sisään jättäneelle tunnistautuneelle asiakkaalle. Veikkaus-korttia pelatessaan käyttänyt asiakas saa voittonsa henkilöllisyytensä todentamisen jälkeen. Henkilöllisyyden todentaminen käy helposti osoitteessa veikkaus.fi/omat voitot tai jossakin Veikkauksen omassa pelisalissa. 5+0-tuloksia osui Suomen lisäksi Puolaan, Sloveniaan sekä kaksi kappaletta tämän kierroksen onnekkaimpaan maahan eli Saksaan.

Ensi viikolla tiistaina Eurojackpotissa jahdataan 10 miljoonan euron pottia.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 0 6 5 8 0 7. Kierroksella ei löytynyt yhtään 7 tai 6 oikein -tulosta.

Perjantain Lomatonnin voittorivi on Kööpenhamina 10. Tonnin potteja lähti jakoon kuusi kappaletta.

Katso tulokset ja voitonjako

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Veikkauksen mediapalvelu, puh. 09 4370 7000
ma-to: klo 8-21
pe: klo 8-24
la: klo 9-12 ja klo 20-22
su: klo 10-15

www.veikkaus.fi/yritys

Veikkaus Oy

Me Veikkauksessa tuotamme peleillä iloa ja suojelemme sitä. Haluamme, että suomalaisten pelaaminen pysyy ilon puolella. Tässä työssä vastuullisuus ohjaa kaikkea toimintaamme. Haluamme olla pelialan edelläkävijä ja vastuullisen pelaajakokemuksen suunnannäyttäjä.

Hyvinvointi on meille sydämen asia. On tärkeää, että töihin on mukava tulla joka päivä. Meillä on monipuoliset ja laajat työsuhde-edut. Tarjoamme vaikuttavia työtehtäviä kehittyvässä työyhteisössä, jossa on iloinen tekemisen meininki.

Rakennamme yhdessä parempaa pelikenttää, ja tarjoamme kiinnostavia urapolkuja mm. tech-alan osaajille. Tutustu meihin veikkaus.fi/tyopaikat.

Tehdään työtä ‒ yhdessä ilon puolella.

VEIKKAUS
Aika vaikuttava pelifirma