Eurojackpotista 105 000 euroa Hämeenlinnaan – potti nousi noin 67 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 2/2018 täysosumia, joten noin 54 miljoonan euron potti jäi jakamatta. Ensi viikolla potissa on noin 67 miljoonaa euroa.

Tanskasta löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 2,1 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+0, jolla voitti noin 105 000 euroa. Peli oli pelattu Iittalan R-kioskilla Hämeenlinnassa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Muut kuusi 5+0-tulosta löytyivät Saksasta (x3), Puolasta, Islannista ja Espanjasta

Eurojackpotin päänumerot (kierros 2/2018) ovat 16, 17, 25, 40, 44 ja tähtinumerot 2 ja 9.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 1 0 2 2 8 0. Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 9. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 16 kappaletta.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.