Eurojackpotista 105 000 euroa Hämeenlinnaan – potti nousi noin 67 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 2/2018 täysosumia, joten noin 54 miljoonan euron potti jäi jakamatta. Ensi viikolla potissa on noin 67 miljoonaa euroa.

Tanskasta löytyi yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 2,1 miljoonaa euroa.

Paras Suomesta löytynyt tulos oli 5+0, jolla voitti noin 105 000 euroa. Peli oli pelattu Iittalan R-kioskilla Hämeenlinnassa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Danske Bankista tai tietyistä Veikkauksen pelisaleista.

Muut kuusi 5+0-tulosta löytyivät Saksasta (x3), Puolasta, Islannista ja Espanjasta

Eurojackpotin päänumerot (kierros 2/2018) ovat 16, 17, 25, 40, 44 ja tähtinumerot 2 ja 9.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 1 1 0 2 2 8 0. Jokerista löytyi yksi 6 oikein -tulos, jolla voitti 20 000 euroa.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 9. Tuhannen euron päävoittoja jaettiin 16 kappaletta.

Eurojackpotin 22,7 miljoonan euron päävoitto Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa - Suomeen kaksi 582 528 euron voittoa20.7.2018 22:56Tiedote

Eurojackpotin päävoitto meni perjantain arvonnassa Ruotsiin ensimmäistä kertaa pelin historiassa. Kierroksella 29/2018 löytyi yksi 5+2 -täysosuma, jolla 22,7 miljoonan euron voitto matkaa naapurimaahan. Suomeen saatiin kaksi 582 528 euron voittoa 5+1 -tuloksilla. Suomen voitot menivät jyväskyläläiselle mobiilipelaajalle sekä Espooseen Laajalahden Alepan viiden osuuden porukalle. Ensi viikolla Eurojackpotin potissa on noin 10 miljoonaa euroa.

Kenosta 200 000 euron voitot Ylivieskaan ja Euraan17.7.2018 16:11Tiedote

Veikkauksen Kenosta on tullut viime päivinä suuria voittoja. Sunnuntaina euralaispelaaja voitti ilta-arvonnassa euron panoksella 200 000 euron voiton Kenon tasolta 10. Hän oli tehnyt kahden viikon kestopelinä kaksi euron riviä Veikkaus.fi :ssä. 200 000 euron voitto saatiin Kenosta myös maanantaihin, kun Ylivieskan Sale Kaisaniemeen jätetty peli toi euron panoksella voiton ilta-arvonnasta Kenon tasolta 10. Ylivieskassa tehdyssä pelissä oli kolme euron panoksella tehtyä riviä.