Eurojackpotista 17 miljoonaa euroa Norjaan

Eurojackpotin päävoittoa juhlitaan tänään Norjassa, jonne perjantai-illan arvonta (kierros 12/2018) toi noin 17 miljoonaa euroa.

5 +1 oikein -voittoja löytyi seitsemän kappaletta; kuusi Saksasta ja yksi Hollannista. Niillä voitti noin 425 000 euroa.

Suurin Suomesta löytynyt tulos oli 5 + 0 oikein, joita tuli tänne kaksi kappaletta. Tuloksella voittaa 67 051,60 euroa. Voitot menivät torniolaiselle nettipelaajalle sekä Tammisaaren Aseman R-kioskilla pelanneelle kuponkipelaajalle.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 12/2018) ovat 4, 14, 22, 33 ja 42 sekä tähtinumerot 1 ja 10.

Ensi viikolla (kierros 13/2018) Eurojackpotin täysosumille on tarjolla 10 miljoonaa euroa.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 4 6 4 3 4 0 6. Tällä kierroksella ei löytynyt yhtään täysosumaa, mutta 6 oikein -tuloksia löytyi yksi. Rivi oli pelattu tuplattuna Kotkan Citymarketissa, joten sillä voittaa 40 000 euroa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Danske Bankista tai Veikkauksen pelisalista.

Perjantai-Lomatonnin voittorivi on Kairo 20. Tuhannen euron päävoiton voitti 14 pelaajaa.

Suomella oli erittäin hyvä tuuri Eurojackpotissa viime vuonna, sillä voittoja tuli enemmän kuin täällä pelattiin. Palautusprosentti oli peräti 108, eli jokaista pelattua euroa kohti rahaa palautui voittoina 1,08 euroa. Hyvää palautusprosenttia selittää osaltaan Suomeen tulleet kolme suurta päävoittoa. Kolmesta päävoitosta kaksi osui Tampereelle (87,0 M€ ja 46,5 M€) ja yksi Savonlinnaan (41,6 M€).

Tämän vuoden helmikuussa (kierros 6/2018) Eurojackpotissa 90 miljoonaa euroa voittanutta viiden osuuden porukkaa taasen odotellaan Veikkauksella edelleen lunastamaan voittonsa. Aikaa lunastaa voitto on 11.2.2019 asti.

Olympiavoittaja Iivo Niskasen hevonen yllätti Toto-pelaajat - PowerParkin juhannusraveista 150 000 euron voitto Keuruulle, 75 000 euroa Tampereelle ja 38 000 euroa Kaustiselle23.6.2018 19:25Tiedote

Härmän PowerParkin juhannusravien Toto76-kierroksella nähtiin yllätysvoittajia hiihdon olympiavoittajan Iivo Niskasen osaomistaman huippuravurin Victory Bonsain johdolla. Toto76-pelin täysosumilla voitettiin 150 000 Keuruulla, 75 000 euroa Tampereella ja 38 000 euroa Kaustisella. Kaikki voittajat olivat tehneet rivinsä Veikkaus.fi:ssä.