Eurojackpotista 321 000 euroa Lohjalle, Hämeenlinnaan ja Oulaisiin - ensi kierroksella jaossa 34 miljoonaa euroa

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina kierroksella 15/2018 yhtään täysosumaa. Potti nousee ensi viikolla noin 34 miljoonaan euroon.

Kierroksen suurimmat voitot 5+1-tuloksilla osuivat Saksaan, Puolaan ja Suomeen. Suomeen noita 321 585 euron voittoja napsahti peräti kolme kappaletta.

Yksi 5+1-voittokupongeista oli jätetty Oulaisten Nesteellä. Kaksi muuta pelaajaa olivat jättäneet rivinsä sisään netissä. Toinen on kotoisin Lohjalta ja toinen Hämeenlinnasta.

Suomesta löytyi myös kolme 5+0-tulosta. Rivin arvo on 189 170 euroa. Yksi oli pelattu Karkkilan ABC Masuunissa ja yhden oli jättänyt saarijärveläinen pelaaja netissä. Yksi kolmesta oli lohjalaisella R-kioskilla jätetty viiden hengen porukka. Kukin heistä kuittaa noin 37 840 euroa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 15/2018) ovat 3, 10, 21, 25 ja 34. Tähtinumerot ovat 7 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 0 5 3 6 0 9. Täysosumia ei löytynyt. Kahdella kuusi oikein -tuloksella voittaa 20 000 euroa kummallakin.

Perjantai-Lomatonnin oikea rivi on Bangkok 69. Tuhannen euron päävoiton voitti 20 pelaajaa.

Eurojackpotin voitonjako isoissa voittoluokissa:

5+2 0 kpl

5+1 5 kpl (3xSuomi, Puola, Saksa) 321 585 euroa