Eurojackpotista 321 000 euroa Lohjalle, Hämeenlinnaan ja Oulaisiin - ensi kierroksella jaossa 34 miljoonaa euroa

Eurojackpotista ei löytynyt perjantaina kierroksella 15/2018 yhtään täysosumaa. Potti nousee ensi viikolla noin 34 miljoonaan euroon.

Kierroksen suurimmat voitot 5+1-tuloksilla osuivat Saksaan, Puolaan ja Suomeen. Suomeen noita 321 585 euron voittoja napsahti peräti kolme kappaletta.

Yksi 5+1-voittokupongeista oli jätetty Oulaisten Nesteellä. Kaksi muuta pelaajaa olivat jättäneet rivinsä sisään netissä. Toinen on kotoisin Lohjalta ja toinen Hämeenlinnasta.

Suomesta löytyi myös kolme 5+0-tulosta. Rivin arvo on 189 170 euroa. Yksi oli pelattu Karkkilan ABC Masuunissa ja yhden oli jättänyt saarijärveläinen pelaaja netissä. Yksi kolmesta oli lohjalaisella R-kioskilla jätetty viiden hengen porukka. Kukin heistä kuittaa noin 37 840 euroa.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 15/2018) ovat 3, 10, 21, 25 ja 34. Tähtinumerot ovat 7 ja 10.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 0 5 3 6 0 9. Täysosumia ei löytynyt. Kahdella kuusi oikein -tuloksella voittaa 20 000 euroa kummallakin.

Perjantai-Lomatonnin oikea rivi on Bangkok 69. Tuhannen euron päävoiton voitti 20 pelaajaa.

Eurojackpotin voitonjako isoissa voittoluokissa:

5+2 0 kpl

5+1 5 kpl (3xSuomi, Puola, Saksa) 321 585 euroa

5+0 3 kpl (3xSuomi) 189 168 euroa

Eurojackpotatessa kimppa on kannattanut: porukkapelivoitot lähestyvät 300:aa miljoonaa17.10.2018 08:45Tiedote

Suomen Eurojackpot-voitoista yli neljännes on osunut porukoille. Kaikkiaan 14 täysosumasta yli kolmannes eli viisi on tullut porukkapeleihin, ja viidestä suurimmasta hirviöpotista kolme on mennyt jakoon kimpoille. Eurojackpottaamista voi siis hyvällä syyllä sanoa joukkuepeliksi, jossa Suomi on pärjännyt. Yksi tämänvuotisista onnistujista on runsaat 100 000 euroa voittanut nuori nainen, jonka voitto sai astelemaan asuntokaupoille.

Pikkuharavalla 300 000 voittanut jyväskyläläinen: ”Unohda viivotinrivit - pelaa vastakarvaan!”12.10.2018 20:04Tiedote

Eipä tiennyt mies, millaiseen kultasuoneen iski, kun jätti Vakion 4,50 euron haravarivinsä Seppälän Prismassa Jyväskylässä kesäkuun alussa. Hänen pelaamansa ainut täysosuma oli kertaistettu kahdella. Voitto-osuus olisi ollut ilman kesäbonusta kaksi kertaa 74 908,20 euroa eli 149 814,40 euroa, koska sama rivi oli pelattu kahteen kertaan. Veikkaus maksoi silti ainoalle täysosumalle luvatun 300 000 euron kesäbonuksen. – Kyllä siinä meni yö pyöriessä, mies muistelee yllätystä, kun voittosumma kasvoikin tuplaan odotetusta.