Eurojackpotista 503 000 euroa Ruovedelle – potti nousi noin 52 miljoonaan euroon

Eurojackpotista ei löytynyt kierroksella 10/2019 täysosumia, joten ensi viikolla potissa on noin 52 miljoonaa euroa. Suomesta löytyi kuitenkin yksi 5+1-tulos, jolla voitti noin 503 000 euroa.

5+1-tulos osui ruoveteläisen nettipelaajan riviin. Voittaja saa Veikkauksen etuasiakkaana noin 503 000 euron voittonsa suoraan tililleen. Lisäksi Tanskasta löytyi kaksi 5+1-tulosta ja Saksasta yksi.

5+0-tuloksia löytyi seitsemän kappaletta ja niillä voitti noin 101 000 euroa. Viisi voitoista matkasi Saksaan, yksi Tanskaan ja yksi Suomeen. Suomen voitto osui pelaajalle, joka oli pelannut rivinsä Sale Tenholassa Raaseporissa. Voittaja ei ollut käyttänyt pelatessaan Veikkaus-korttia, joten hänen tulee lunastaa voittonsa Veikkauksen pelisalista tai Danske Bankista.

Eurojackpotin päänumerot (kierros 10/2019) ovat 4, 29, 30, 31, 45 ja tähtinumerot 1 ja 7.

Perjantai-Jokerin voittorivi on 9 3 6 3 4 3 9.

Lomatonnin voittorivi on Pietari 10. Tuhannen euron voittoja voitettiin 18 kappaletta.